Dr. Gustavo Dziewczapolski

Es va graduar com Biòleg a la Universitat de Buenos Aires, Argentina (1991), i allí va continuar els seus estudis científics fins a obtenir el seu Doctorat (Ph.D.) en Neurofarmacologia (1998).

Després va emigrar als Estats Units per continuar la seva carrera científica a la Universitat de Califòrnia de San Diego, liderant projectes d’experimentació amb cèl•lules mare en models animals de la malaltia de Parkinson. El 2003 es va mudar al Salk Institute on va encarar nous projectes de recerca en recerca de dianes terapèutiques en la malaltia d’Alzheimer. Ha publicat 20 treballs científics que ja han estat citats ~ 2.000 vegades.

A partir de setembre del 2016 el Dr. Dziewczapolski va començar una nova etapa en la seva carrera científica assumint el càrrec de director Científic de Cure CMD. En el seu nou rol, supervisa el programa anual de subvencions de la fundació Cure CMD destinat a trobar tractaments per a tot l’espectre de distròfies musculars congènites, organitza i participa en conferències científiques a aquest mateix fi i li agradaria convertir-se en un nexe entre la veu dels individus i familiars afectats per malalties musculars congènites, els ens reguladors que decideixen l’aprovació de tractaments i la comunitat metge / científica que investiga, prova i dissenya teràpies per millorar la qualitat de vida i la cura dels individus afectats.

Gustavo és el pare orgullós de dues belles filles, Tatiana (11) i Rafaela (8), els que l’inspiren i donen energia dia a dia … I per balancejar la seva addicció a la xocolata, practica surf i futbol en les seves estones lliures.