Donatius

Una donació és la millor mostra de solidaritat que pot existir i la teva col·laboració és vital per a nosaltres.
Gràcies a la teva aportació podrem ajudar que se segueixi investigant i es trobi una cura per aquesta malaltia.

Cada petit gest suma. Gràcies per fer-ho possible.

Pots col·laborar d’aquestes 5 formes:

Transferència Bancària

Pots col·laborar fent una donació directa mitjançant transferència al compte que la “Fundación Noelia, Niños Contra la Distrofia Muscular por Déficit de Colágeno VI” té a Caixa Bank.

IBAN: ES34 2100 0367 2602 0023 6453 BIC/CODI SWIFT: CAIXESBBXXX (Imprescindible per a poder realitzar donacions des de fora d’Espanya).

Recorda d’indicar en el concepte de la transferència el teu nom i DNI a fi de donar compliment a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Si ho desitges, també et pots descarregar aquest arxiu, l’imprimeixes, l’omples i ens el fas arribar.

Gràcies!

Targeta: TPV segur de Caixabank

Pots fer una donació amb la targeta de dèbit o crèdit habitual mitjançant la passarel·la de pagaments segura de Redsys-Caixabank. A la següent pàgina podràs indicar la quantitat que vols aportar i el teu nom i cognoms:

Pago seguro redsys

Clica aquí per donar

Bizum

Pots col·laborar fent una donació directa des del teu mòbil gràcies Bizum.

Accedeix a l’app del teu banc, selecciona “Donatiu” i introdueix el codi de Fundacion Noelia: 33553

Paypal

També pots fer la teva donació a través de PayPal. Clica el següent enllaç.

PayPal, la forma ràpida i segura de pagar a Internet.

Donació periòdica mitjançant Gir Bancari

Et girarem un rebut amb l’import indicat i la periodicitat escollida.

Aportació. Escollir opció.

Altres quantitats

Periodicitat. Escollir opció. (*)

Només en cas de realitzar donacions des de fora d'Espanya.

• (*) Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris.
    • Mitjançant l'acceptació i signatura d'aquesta ordre de domiciliació, el deutor autoritza el creditor a enviar instruccions a l'entitat del deutor per carregar-vos en compte i a l'entitat per a efectuar els càrrecs al seu compte seguint les instruccions del creditor.
    • Com a part dels seus drets, el deutor està legitimat al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa.
    • La sol·licitud de reemborsament s'ha d'efectuar dins de les vuit setmanes que segueixen a la data del càrrec en compte.
    • Podeu obtenir informació addicional sobre els seus drets a la seva entitat financera.

Responsable del tractament: FUNDACIÓ NOELIA

Finalitat del tractament: Mantenir una relació amb l'Usuari i enviar el butlletí de notícies.

Legitimació del tractament: Consentiment de l'interessat/da.

Conservació de les dades: Es conservaran durant el temps que hi hagi un interès mutu o durant el temps que sigui necessari per al compliment d'obligacions legals.

Destinataris: FUNDACIÓ NOELIA i prestadors de serveis o col·laboradors.

Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i de la limitació o oposició al seu tractament. Dades de contacte per exercir els teus drets: noelia@fundacionnoelia.org.

Informació addicional: Podeu trobar més informació a la nostra Política de Privacitat.