Donatius

Una donació és la millor mostra de solidaritat que pot existir i la teva col·laboració és vital per a nosaltres.
Gràcies a la teva aportació podrem ajudar que se segueixi investigant i es trobi una cura per aquesta malaltia.

Cada petit gest suma. Gràcies per fer-ho possible.

Pots col·laborar d’aquestes 5 formes:

Transferència Bancària

Pots col·laborar fent una donació directa mitjançant transferència al compte que la “Fundación Noelia, Niños Contra la Distrofia Muscular por Déficit de Colágeno VI” té a Caixa Bank.

IBAN: ES34 2100 0367 2602 0023 6453 BIC/CODI SWIFT: CAIXESBBXXX (Imprescindible per a poder realitzar donacions des de fora d’Espanya).

Recorda d’indicar en el concepte de la transferència el teu nom i DNI a fi de donar compliment a la Llei de Prevenció de Blanqueig de Capitals.

Si ho desitges, també et pots descarregar aquest arxiu, l’imprimeixes, l’omples i ens el fas arribar.

Gràcies!

Targeta: TPV segur de Caixabank

Pots fer una donació amb la targeta de dèbit o crèdit habitual mitjançant la passarel·la de pagaments segura de Redsys-Caixabank. A la següent pàgina podràs indicar la quantitat que vols aportar i el teu nom i cognoms:

Pago seguro redsys

Clica aquí per donar

Bizum

Pots col·laborar fent una donació directa des del teu mòbil gràcies Bizum.

Accedeix a l’app del teu banc, selecciona “Donatiu” i introdueix el codi de Fundacion Noelia: 33553

Paypal

També pots fer la teva donació a través de PayPal. Clica el següent enllaç.

PayPal, la forma ràpida i segura de pagar a Internet.

Donació periòdica mitjançant Gir Bancari

Et girarem un rebut amb l’import indicat i la periodicitat escollida.

Aportación. Elegir opción.

Otras cantidades

Periodicitat. Elegir opción. (*)

Sólo en caso de realizar donaciones desde fuera de España.

• (*) Los campos marcados con un asterisco son obligatorios.
    • Mediante la aceptación y firma de esta orden de domiciliación, el deudor autoriza al acreedor enviar instrucciones a la entidad del deudor para que se realice el cargo en su cuenta y a la entidad para efectuar los cargos a la cuenta siguiendo las instrucciones del acreedor.
    • Como parte de sus derechos, el deudor está legitimado al reembolso por parte de su entidad en los términos y condiciones del contrato suscrito con la misma.
    • La solicitud de reembolso se deberá efectuar dentro de las ocho semanas siguientes a la fecha del cargo en cuenta.
    • Puede obtener información adicional sobre sus derechos en su entidad financiera.

Responsable del tratamiento: FUNDACIÓ NOELIA

Finalidad del tratamiento: Mantener una relación con el Usuario/a y el envío del boletín de noticias.

Legitimación del tratamiento: Consentimiento del interesado/a.

Conservación de los datos: Se conservarán mientras exista un interés mutuo o durante el tiempo necesario para el cumplimiento de las obligaciones legales.

Destinatarios: FUNDACIÓN NOELIA y prestadores de servicio o colaboradores.

Derechos: Derecho a retirar el consentimiento en cualquier momento. Derecho de acceso, rectificación, portabilidad y supresión de sus datos y a la limitación u oposición al su tratamiento. Datos de contacto para ejercer sus derechos: noelia@fundacionnoelia.org

Información adicional: Puede consultar la información adicional en nuestra Política de Privacidad.